2018/08/04

Salaisista arkistoista muutama kuvanen

Snäppi on sellanen asia mikä kertoo ihmisestä joskus jopa liikaakin, ainakin mun kohdalla. Sillä tulee otettua niitä realistisimpia kuvia, mitä ei todellakaan jaeta vaikka instagramiin pilaamaan hyvää ulkoasua tai Facebookiin koko suvun nähtäväksi. Laatukaan ei kohtaa kunnon kameran kanssa missään muodossa, eikä snäpillä lähdetä kuvaamaan muutenkaan mitään sen ihmeellisempiä juttuja. Koska mun mun bloggaaminen jäi viimevuonna ja tämän vuoden alussa erittäin minimaaliseksi, niin mä päätin tehdä poikkeuksen sääntöön ja julkaista teille kollaasina mun puhelimen salaisista syövereistä ne kuvat, jotka kertovat että mitä mä olen tehnyt koko tämän ajan.
 Ja mä varoitan, sisältää erittäin hyisiä talvisia otoksia.
BeFunky-collage (1) BeFunky-collage (13)BeFunky-collage BeFunky-collage (12) BeFunky-collage (14) BeFunky-collage (3)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti